سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    اینترنت امروز یکی از اولین معمارانش به نام « لری رابرتس » را از دست داد.

    رابرتس که به عنوان مدیر برنامه نسخه اولیه اینترنت به نام «پروژه ارپانت» فعالیت داشت در سن ۸۱ سالگی از دنیا رفت. اگرچه او به اندازه «تیم برنرزلی»، «باب کان» یا «وینت سرف» مشهور نشد ولی تصمیمات کلیدی‌اش بر شکل گیری و عملکرد اینترنت تاثیر انکار ناپذیری داشته‌اند.

    مفهوم شبکه ای متشکل از کامپیوترها پس از مطالعه مقاله «جِی. سی. آر. لیکلیدر» به ذهن رابرتس خطور کرد. یادداشت های لیکلیدر به ایده شبکه بین کهکشانی می پرداخت در آن کاربران از سراسر جهان به یکدیگر متصل شده و به برنامه‌ها و داده‌ها دسترسی پیدا می کردند. لری رابرتس در آن زمان بخش تکنیک های پردازش اطلاعات آرپا به دنبال لینک کردن سیستم های تحقیقاتی به هم بود و در نهایت رابرتس به عنوان معمار ارشد این پروژه انتخاب شد. البته وی ابتدا به مشکلاتی برخورد اما در نهایت با اتکا به پیشنهادات یکی از همکارانش شبکه اولیه را پیاده سازی کرد و از آن مهمتر به استفاده از سوییچینگ بسته های کوچک داده روی آورد.





    در این روش مسیر خاصی برای بسته پیش بینی نشده و خطوط ارتباطی بین گره ها به صورت مشترک مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه هر بسته بر اساس اولویت ها مسیر مناسب را پیدا می کند.

    رابرت در سال ۱۹۷۳ ارپا را ترک کرد اما این پایان نقش آفرینی او در توسعه اینترنت نبود و با تاسیس شرکتی به نام «تله‌نت» به تجاری سازی فناوری سوییچینگ بسته های داده پرداخت. وی پس از مدتی نیز روی بهبود کیفیت شبکه سازی اینترنت تمرکز کرد. دیگر شرکت های دیگری او از جمله «کاسپین نتورکس» و «اناگرام» هم به نوبه خود به ارتقای کیفیت سرویس های فناوری نظیر استریم ویدیو کمک کردند.

    شاید بسیاری از کاربران لری رابرتس را نشناسند اما دستاوردهای او برای همیشه در سراسر اینترنت به یادگار مانده اند.

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

    خرید کردن از سایت‌های تخفیفی ممکن است نگرانی را با خود به ‌همراه داشته باشد، نگرانی از اینکه فرصت استفاده از تخفیف خریداری شده را نداشته باشیم و با به پایان رسیدن مهلت استفاده از آن، تمام پولی که پرداخت کرده‌ایم سوخت شود.

    اگر از سایت‌های تخفیف و خرید گروهی خرید کرده باشید، حتما می‌دانید که هر کدام از این تخفیف‌ها دارای یک مهلت استفاده خاص خود هستند و زمانی که این مهلت استفاده به پایان برسد، بلیط خریداری شده قابل استفاده نیست. اینجاست که تمام حس خوبی که از خرید یک کالا یا خدمات با قیمت پایین‌تر از حد معمول داشته‌ایم، جای خود را به حس عدم رضایت می‌دهد و به قولی، ذوقمان کور می‌شود.

    سایت تخفیف و خرید گروهی نت‌برگ برای کسب رضایت بیشتر کاربران، قابلیت جدیدی ارائه داده است. این قابلیت که «نت‌برگ اکسترا» نام دارد، باعث می‌شود بلیط خریداری شده توسط کاربر تا 3 ماه پس از انقضا، به اندازه مبلغ پرداخت شده قابل استفاده باشد.





    بدین ترتیب اگر نگران این هستید که نتوانید تا قبل از تاریخ انقضا از کوپن خود استفاده کنید، «نت‌برگ اکسترا» مشکل شما را به طور کامل حل کرده و می‌توانید با خیال آسوده از نت‌برگ خرید کنید.

    پس وارد سایت نت‌برگ شوید و با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این باره هستید، وارد صفحه نت‌برگ اکسترا شوید.

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    نویسنده این یادداشت، «امیر گیلانپور» مدیرعامل شرکت کلاسه، سامانه جامع مدیریت مدارس و مراکز آموزشی است.

    همه ما با تعداد بیشماری از استارت آپ ها در یکی دو سال اخیر آشنا شدیم و می‌توان گفت اگر چند دسته اصلی بسازیم، تعداد دسته‌بندی‌های حیطه فعالیت این استارتاپ‌ها به بیش از بیست گروه نمی‌رسد. یعنی در هر دسته شغلی مشابه بیش از صدها استارتاپ هم شکل داریم که بیشتر آنها وجه تمایز خاصی نسبت به یکدیگر ندارند. بیشتر این استارت آپ ها از زمانی که وارد بازار شدند عمرشان به چند ماه هم نمی رسد و فقط می توانند هزینه های اجاره، مبلمان، کامپیوتر را برای مدت کوتاهی تحمل نمایند و سپس بدون هیچ نتیجه ای از دور خارج شوند.

    بیشتر استارت آپ‌ ها همچون یک اژدهای چند سر، میل زیادی به جذب سرمایه دارند. سرمایه هایی که با هدفهای مشخص اما بی نتیجه و بدون بازخوردهای پایدار از بین می روند و نتیجه آنها را نمی‌بینیم. حالا چرا من یک ضد استارتاپ هستم؟ چون استارت آپ‌ ها، حداقل در ایران، روحیه کار تیمی را از بین برده است. این حرف شاید با باور عموم چندان همسو نباشد ولی بگذارید در این یادداشت کوتاه بگویم که چرا به این باور رسیده‌ام.




    کلیک کنید

    داستان را از اینجا شروع می کنم که قبل از پیدایش حباب استارتاپ‌ها و یا به بیانی دیگر، جو استارت آپ‌زدگی چند فرد قوی و تاثیر گذار و با پشتکار بالا، اقدام به تشکیل تیم یا شرکت و یا هر عنوان دیگری می زدند و این تیم ها خروجی قابل قبولی داشتند. مراحل آنطور که باید پیش می‌رفت و کمتر با عنوان شکست روبرو بودیم. در ابعاد جهانی، شرکت اپل یا مایکروسافت را در نظر بگیرید که چند نفر نخبه قوی با پشتکار بالا جمع شده اند تا محصولی در این حد، با کیفیت ارائه دهند. این سوال در ذهن شما ایجاد نشده است که آیا هر کدام از کارمندان نابغه این سازمان نمی‌توانند اقدام به تاسیس یک استارتاپ نمایند؟ پس چرا این کار را نمی‌کنند؟

    به نظرم استارت آپ‌ های کنونی ایران، باعث شده‌اند که ماندگاری افراد تاثیر گذار کنار هم بسیار کم شود و مجموعه های بزرگ با وجود پتانسیل آدم‌های قوی روز به روز کم و کمتر شود؛ به طوری‌ که هر کدام از افراد تاثیرگذار اقدام به تاسیس یک استارتاپ با پتانسیل پایین کرده‌اند و در یک مجموعه قرار ندارند تا شرکتی عظیم را به وجود بیاورند.

    اگر استارت آپ ها هم راستا شوند و شروع یک طرح قوی کلید زده شود، با وجود مسئولین هر کدام از آنها دچار یک هم افزایی بسیار بالا خواهند شد که می تواند بخش عمده ای از بازار را در بر گیرد و بدلیل هم افزایی بالا، می تواند از پتانسیل و تخصص نیروهای مجرب تر استفاده نماید. اما این اتفاق رخ نمی‌دهد، چرا که استارت آپ‌های کنونی دچار یک حباب بزرگ شده‌اند که خروج از آن سال‌ها طول می‌کشد. در حال حاضر بیشتر آنها بدون نتیجه و بازخورد مثبت از دور رقابت حذف می‌شوند.

    در حقیقت نیروی کاری فوق العاده با این وضعیت صرف فعالیت های کوچک شده است آن هم به جای آنکه نیروها جمع شوند و از هم برای پیشبرد کارها فوق العاده و تاثیر گذار استفاده نمایند. از نظر من یک کار می تواند منافع ده ها نفر سرمایه گذار را پوشش دهد، ولی بر عکس ده‌ها کار داشتن نمی تواند حتی منافع یک نفر را پوشش دهد.

    البته در میان بازار کنونی کسب‌وکارهای نوپا می توان استارت آپ‌ هایی را مثال زد که خیلی متفاوت و قوی و با برنامه پیش می روند، چون نیروهای تاثیر گذاری برای هدفی بزرگی دور هم جمع شده‌اند اما در واقع باید آنها را استثناهایی نامید که قابل قیاس با رشد غیرمنطقی استارت آپ‌های کنونی نیستند و در حقیقت اسم‌شان را یک مجموعه گذاشت تا استارت آپ.

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    پس از اعلام عدم پایبندی امریکا به توافق هسته ای در اواسط اردیبهشت ماه و بازگشت تحریم ها، هرچند شرکت رنو خودروهای خود را در آمریکا به فروش نمی رساند اما برای جلوگیری از تحریم های ایالات متحده مجبور به ترک بازار ایران شد. همین امر بر روند تولید و تحویل رنو ساندرو و تندر 90 در بازار ایران خلل وارد کرده است. تیری بولوره، معاون مدیرعامل شرکت فرانسوی رنو اعلام كرده بود: «ما به دنبال فرصت های تجاری جدید به ویژه در آفریقا هستیم تا فرصت های از دست رفته در ایران را جبران کنیم.»
    با اوصاف به نظر نمی رسد که رنو قصد داشته باشد به کشورمان بازگردد. در همین راستا به تازگی خبری با عنوان «پیش‌ فروش‌ های دردسرساز خودروسازان/هشدارهایی که جدی گرفته نشد»  منتشر شد که به عدم انجام تعهدات قبلی خودروسازان در خصوص خودروهای پسابرجامی و محصولات رنو و لزوم ورود دستگاههای نظارتی به این موضوع پرداخته بود.
    شرکت خودروسازی سایپا در خصوص این گزارش واکنش نشان داده و اعلام کرد:

    بعد از اعلام خروج یک طرفه  آمریکا از برجام در تاریخ 18 اردیبهشت، هیچ خودرویی از گروه محصولات رنو توسط گروه سایپا پیش فروش نشد و تعهدات موجود مربوط به قبل از این دوره است.

    جوابیه این شرکت به شرح زیر ارسال است:




    کلیک کنید

    با سلام و احترام
    با عنایت به مطلبی تحت عنوان «پیش‌فروش‌های دردسرساز خودروسازان/هشدارهایی که جدی گرفته نشد» که در خروجی آن خبرگزاری در مورخ ۲ دی ماه سال جاری قرار گرفته است، موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارسال می شود که خواهشمند است در همان ستون منتشر شود.
    1-  در بخشی از مطلب منتشر شده اشاره شده است  که شرکت رنو هشدارهایی در خصوص تهیه و تامین قطعات مورد نیاز در دور جدید تحریم ها و قبل از انجام پیش فروش به طرف ایرانی داده است در حالیکه  شرکت پارس خودرو  این موضوع را قویا تکذیب کرده و از آن رسانه انتظار دارد اسناد مستند مربوط به این ادعا را منتشر کند.
    2-  در بخشی از مطلب به عدم توجه و هماهنگی مدیران سابق سایپا با رنو پارس در موضوع پیش فروش بیش از ظرفیت محصولات رنو اشاره شده است. این در حالی است که بعد از اعلام خروج یک طرفه  آمریکا از برجام در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه، هیچ خودرویی از گروه رنو دیگری توسط گروه سایپا پیش فروش نشده و تعهدات موجود مربوط به دوران قبل از اعلام خروج آمریکا از برجام و حتی ماه ها قبل از اعمال تحریم های صنعت خودرو است.

    محصولات رنو

    3-  کارلوس گون مدیرعامل وقت گروه رنو- نیسان در ۲۵ خرداد ماه طی گفت و گویی با خبرگزاری رسمی فرانسه در مجمع سالیانه این شرکت درباره برنامه‌ این شرکت در ایران در شرایط خروج آمریکا از برجام اعلام کرده «این شرکت(رنو)با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های این کشور، از ایران خارج نخواهد شد و رنو برای در امان ماندن از ریسک مجازات آمریکایی (بابت ماندن در ایران و نقض تحریم ها) اقداماتی انجام خواهد داد».(روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۲۷/۳/۱۳۹۷) این در حالیست که  گروه خودروسازی سایپا به گفته مدیرعامل وقت رنو- نیسان استناد نکرده و از مدت ها قبل هیچ محصولی با برند رنو پیش فروش نکرده است.
    4- در جای دیگری از مطلب فوق به دریافت ما به التفاوت قیمت محصولات و تکمیل وجه مشتریان و عدم تحویل خودرو اشاره شده است. در حالی که معاونت فروش گروه با ارسال پیامک به خریدارانی که تکمیل وجه انجام داده اند، ضمن اطلاع رسانی، اعلام داشته همه تکمیل وجه شدگان محصولات رنو در نوبت دریافت خودرو قرار دارند و تا زمان تحویل خودرو علاوه بر دریافت سود مشارکت، جریمه دیرکرد نیز از شرکت خودروساز دریافت خواهند کرد.
    5- این شرکت مجددا اعلام می دارد تمام برنامه های فروش و پیش فروش محصولات خانواده رنو بر اساس برنامه توافق شده تولید در سال جاری بین طرفین ایرانی و فرانسوای بوده است.

    این موارد درحالی مطرح می شود که در هر صورت مشتریان محصولات رنو این روزها در بیم و امید تحویل خودروهای خود به سر می برند و مدیران سایپا نیز بدون توجه به شرایط مشتریان نه در خصوص زمان تحویل خودروها اطلاع رسانی دقیقی را مد نظر قرار داده اند و نه قیمت نهایی خود را پس از گذشت بیش از 9 ماه به مشتریان منتظر اعلام کرده اند.

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    روزی نیست که در دنیای دانش و تکنولوژی اتفاق تازه ای رخ ندهد و ما نیز در دیجیاتو همواره در تلاش و تکاپو هستیم تا تمامی جزئیات این دست از رویدادها را به سمع و نظر شما برسانیم. در طی ۲۴ ساعت گذشته مطالب متعددی در این وبسایت منتشر شده اند که می توانید عنوان مهم ترین آنها را در ادامه ی مطلب مطالعه کرده و بسیار سریع تر از همیشه از مهم ترین وقایع عرصه فناوری آگاه شوید.

    The post جمع‌بندی روز: شنبه، ۰۸ دی ۱۳۹۷ appeared first on دیجیاتو.

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    هلیکوپترها از زمان اختراع تا کنون دچار تحولات بسیاری شده اند و به خوبی تکامل یافته اند. در این بین هر از گاهی ایده های جدیدی در زمینه طراحی هلیکوپتر مطرح می شوند که طرح سنتی را تغییر داده و محصول نهایی را برای مقاصد خاص بهینه سازی می کنند.

    هلیکوپتر نظامی SB-1 محصول مشترک سیکورسکی و بوئینگ نیز یکی از همین موارد است که با استفاده از دو ملخ هم محور و یک پروانه دمی پیشران، ایده نسبتاً جدیدی را به میدان آورده و تلاش کرده با ترکیب فناوری های موجود، بر محدودیت های ذاتی هلیکوپترها غلبه کند.

    هلیکوپتر

    اگر به ساختار هلیکوپترهای سنتی دقت کرده باشید، حتماً پروانه دمی عمودی آنها را دیده اید که وظیفه اصلی آن، خنثی کردن گردش بدنه هلیکوپتر است که در خلاف جهت چرخش ملخ اصلی به وجود می آید. در واقع اگر این پروانه کوچک از کار بیفتد، هلیکوپتر شروع به چرخیدن به دور خود کرده و کنترل آن از دست خلبان خارج می شود.

    چنین چیزی باعث توسعه طرح ملخ های هم محور و حذف پروانه دمی شد که نمونه عملیاتی آن را می توان در هلیکوپتر تهاجمی کاموف Ka-52 ملقب به تمساح (ساخت روسیه) مشاهده کرد.

    هلیکوپتر

    کاموف Ka-52

    حالا شرکت های آمریکایی سیکورسکی و بوئینگ پیرو طرح پلتفرم X-2 (متعلق به سیکورسکی) هلیکوپتری با دو ملخ هم محور توسعه داده اند که از یک پروانه دمی پیشران نیز بهره برده و می توان گفت یکی از کامل ترین طرح های موجود تا به امروز محسوب می شود.

    ملخ های هم محور مشکل گشتاور منفی و چرخش پرنده به دور خود را ندارند

    هلیکوپتر مورد بحث با استفاده از روتورهای هم محور، دیگر محدودیت سرعت هلیکوپترهای سنتی را نداشته و قادر است تا 520 کیلومتر بر ساعت نیز سرعت بگیرد. ملخ های هم محور همچنین مشکل گشتاور منفی و چرخش پرنده به دور خود را نداشته و از این بابت نیز نسبت به هلیکوپترهای سنتی برتری دارند.

    در کنار موارد فوق، پروانه دمی پیشران SB-1 نیز در سرعت های پایین و پس از برخاستن از محل، امکان حرکت رو به جلو بدون تغییر زاویه ملخ های اصلی را فراهم کرده و در سرعت های بالا نیز در کنار سطوح کنترل پرواز دم، پایداری بیشتری را برای ساخته بوئینگ-سیکورسکی فراهم می کند.

    هلیکوپتر

    SB-1

    هلیکوپتر SB-1 ملقب به Defiant (جسور) علاوه بر برتری های پروازی، فضای بیشتری را هم در اختیار کاربران قرار داده و می تواند علاوه بر 4 نفر خدمه پرواز، 12 سرباز کاملاً مسلح را با خود به میدان نبرد ببرد. البته در حالت کاملاً تهاجمی فضای حمل سربازان به سوخت و مهمات اختصاص یافته که در کنار پوشش زرهی مستحکم تر، SB-1 را به رقیب سرسختی برای هلیکوپترهای دشمن تبدیل خواهد کرد.

    گفتنی است بر اساس برنامه های سیکورسکی و بوئینگ، SB-1 تا سال 2030 برای تولید انبوه و ورود به ارتش ایالات متحده آماد خواهد شد.

    The post معرفی هلیکوپتر SB-1 با دو ملخ هم محور و سرعت 520 کیلومتر در ساعت appeared first on دیجیاتو.

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    فردی آمریکایی پس از انفجار موبایل گرانبهایش به دنبال شکایت از اپل است.

    موبایل های جدید گاهی دچار مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می شوند اما انفجار پرچمداری که تنها سه هفته از خرید آن سپری شده موردی نیست که بتوان با سادگی از آن کنار عبور کرد.

    اخیرا فردی آمریکایی به نام «جاش هیلارد» مدعی شده که آیفون XSMax او بدون هیچ دلیل خاصی و زمانی که در جیبش قرار داشته ناگهان شروع به داغ شدن کرده و سپس دودهای سبز و زرد از آن خارج شده است. در مدت کوتاهی افزایش حرارت گوشی باعث انفجار و آتش گرفتن آیفون XS Max شده است. علی رغم خاموش کردن سریع گوشی کاملا از بین رفته و دیگر قابل استفاده نیست. انفجار گوشیاین حادثه با توجه به حجم باتری و دیگر قطعات الکترونیکی آن می تواند صدمات جدی را برای کاربر بخت برگشته به دنبال داشته باشد اما این کاربر خوش شانس جان سالم به در برده است.





    اگرچه انفجار گوشی به هیلارد صدمه جسمی نزده اما وی به خاطر استنشاق دودهای خارج شده از آن تا حدودی احساس ناراحتی کرده و حالا قصد شکایت از اپل به خاطر آسیب فیزیکی و روانی ناشی از این حادثه را دارد. یکی از دلایلی که وی را مصمم به شکایت کرده این است که در پی تماس های مکرر با نمایندگی های آیفون و مکالمه تلفنی یا حضوری با آنها تنها خسارتی که به وی پیشنهاد شده تعویض گوشی با نسخه ای جدید عنوان شده است.

    تا زمانی که مساله توسط اپل یا مراجع ذی صلاح مورد بررسی قرار نگیرد نمی توان با اطمینان دلیل آن را بیان کرد چرا که تا کنون هیچ گزارشی از انفجار آیفون های سال جاری منتشر نشده است، هرچند مدتی قبل یک آیفون X هم با مشکل مشابهی مواجه شده بود.

     

    تماشا کنید: انفجار چندین مرتبه باتری لپ تاپ دل

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    این مطلب از وب سایت دان موزیک • دانلود آهنگ. انتشار گردید.

    دانلود آهنگ مجید خراطها چشمام

    در این پست می توانید آهنگ مجید خراطها چشمام را با دو کیفیت اصلی ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه متن اهنگ دانلود کنید

    دانلود آهنگ مجید خراطها چشمام

    download song | Singer: Majid Kharatha | Song name: Cheshmam  | With the text song Share To Majid Kharatha-Cheshmam Mo on your social network

    خواننده نام آهنگ تنظیم دسته بندی
    مجید خراطها چشمام حمید احدی ترانه غمگین

     

    تکس موزیک مجید خراطها چشمام

     

    🎵 یه وقتایی هرچی صداتو میبری 🎵

    🎵 بالاتر کمتر صداتو میشنون 🎵

    🎵 اما یه وقتا چشماته که داد میزنه … 🎵

    🎵 الان چشمام باهات حرف داره 🎵

    🎵 یه دقیقه تو چشام نگاه کن هیچی نگو 🎵

    🎵 چشمامو میبینی میبینی داغونم 🎵

    🎵 داغونه این خونه خونه دلتنگه 🎵

    🎵 خونمون دلتنگه دلتنگ چشماتو چشماتو 🎵

    🎵 میبینم میبینم سردی تو چه خونسردی 🎵

    🎵 انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم 🎵

    🎵 از چی دلگیرم تو خودم میرم 🎵

    🎵 ولی چشمات که میدونه تو 🎵

    🎵 یه بی اعصاب من یه دیوونه من بی تقصیرم 🎵

    🎵 انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم 🎵

    🎵 از چی دلگیرم هی تو خودم میرم 🎵

    🎵 ولی چشمات که میدونه تو یه 🎵

    🎵 بی اعصاب من یه دیوونه من بی تقصیرم 🎵

    🎵 چشمامو میبینی میبینی داغونم 🎵

    🎵 داغونه این خونه خونه دلتنگه 🎵

    🎵 خونمون دلتنگه دلتنگ چشماتو چشماتو میبینم 🎵

    🎵 میبینم سردی تو چه خونسردی 🎵

     

     

    دانلود آهنگ مجید خراطها چشمام

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    بازار خودرو در یک سال اخیر با ناملایمات بسیاری همراه بود از صحبت های رئیس جمهور آمریکا، تحریم ها و افزایش ناگهانی نرخ ارز گرفته تا کمبود قطعات که جامعه را در شرایط غیرعادی قرار داد. همه کالاها افزایش قیمت داشتند، به خصوص کالاهایی که تحت تأثیر نرخ ارز قرار می گیرند. خود ارز نیز به قیمت بسیار بالایی رسید. در این موقعیت‌ ها با توجه به بحث های ترامپ و تهدید های زیاد برای تحریم های چند مرحله ای، از یک‌ سو، عده ‌ای فرصت طلب و سودجو فعال شدند که هرکدام به نوعی به دلیل سود بیشتر یا فرصت طلبی تقاضای کاذب ایجاد کردند که تأثیر بدی بر بازار خودرو گذاشت.
    همه ساله شورای رقابت دستورالعمل تعیین قیمت را برای خودروهایی که دارای انحصار هستند ارائه می دهد و معمولا تورم بخشی توسط بانک مرکزی تا اردیبهشت‌ ماه هر سال اعلام می شود. اواخر خرداد و تیر ماه ۹۷ بود که شورای رقابت اطلاعات تورم بخشی را از بانک مرکزی دریافت کرد. در همان زمان نیز شواری رقابت به خودروسازها اعلام کرد که حدود ۷/۵ درصد اجازه افزایش قیمت دارند.

    شورای رقابت با ارسال نامه‌ای به شورای عالی هماهنگی اقتصادی، دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو های انحصاری را ارسال کرد تا شورای عالی هماهنگی اقتصادی در مورد آن تصمیم گیری کند.
    بر اساس مصوبه شماره ۳۵۹ مورخ ۹۷/۰۹/۲۷ شورای رقابت، دستورالعمل تنظیم قیمت خودرو هایی که بازار انحصاری دارند، باید جهت تأیید به رئیس جمهور و رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال گردد.
    متن کامل این نامه به شرح زیر است:





    جناب آقای دکتر حسن روحانی
    رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی
    در خصوص نحوه عمل شورای رقابت در چارچوب ابلاغیه شورای عالی هماهنگی اقتصادی و وفق اختیارات بند ۵ ماده ۵۸ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر «تعیین مصادیق و تصویب دستورالعمل تنظیم قیمت، مقدار و شرایط دسترسی به بازار کالاها و خدمات انحصاری در هر مورد با رعایت مقررات مربوط» و رعایت بند سوم ابلاغیه شماره ۷۰۱۱۸ مورخ ۹۷/۰۵/۲۹ جنابعالی که حکم می کند «هرگونه تصمیم گیری در مورد نرخ و ضوابط قیمت گذاری و تعیین سهمیه مقداری کالا و خدمات که به موجب قوانین و مقررات مختلف در اختیار دستگاه ها و شوارهای مختلف قرار گرفته است، منوط به تائید ستاد تنظیم بازار است»، به پیوست دستورالعمل تعیین قیمت خودرو جهت آن دسته از خودروهایی که به تشخیص شورای رقابت از مصادیق کالاهای انحصاری هستند جهت دستور ابلاغ و اقدام مقتضی تقدیم می گردد. مطابق این دستورالعمل قانونی و با توجه به تلاطمات اقتصاد کشور بعد از آخرین ابلاغیه شورای رقابت در ابتدای تیرماه سال جاری، از جمله بروز تحریم های جدید و نوسانات شدید نرخ ارز، ضروری است میزان افزایش مجاز در قیمت خودرو های مشمول به عنوان سقف قیمت، با لحاظ تورم بخشی (نهاده ای) خودروهای مشمول در ۹ ماهه سال ۱۳۹۷، که از سوی بانک مرکزی ارائه خواهد شد و ارزیابی کیفیت و اعمال بهره وری در ۹ ماهه سال جاری محاسبه و اعمال گردد. (روشی که در این دستورالعمل مورد استفاده قرار گرفته است سقف قیمتی (Price-cap) است، لذا قیمت هایی که از فرمول به دست می آید حداکثر بوده و خودروساز می تواند به کمتر از آن قیمت نیز عرضه کند).
    شایان ذکر است، از آنجا که دستورالعمل شورا در راستای تنظیم بازار این محصولات علاوه بر تعیین قیمت برای ممانعت از شرایط مسلط انحصارگر، بر جلوگیری از شکل گیری حاشیه بازار نیز نظر دارد لذا رعایت شروط پنجگانه ابلاغی شورا برای تنظیم بازار خودرو قطعاً بیش از تعیین قیمت اهمیت داشته و مورد تاکید است.
    در خاتمه فهرست خودروهای مشمول دستورالعمل به تفکیک سه شرکت عمده خودروساز، تقدیم می گردد. با این توضیح که با عنایت به شرایط جدید بازار، از جمله ممنوعیت واردات هر نوع خودرو، احتمال تغییر در فهرست خودروهای انحصاری مشمول ماده قانونی مذکور وجود دارد که متعاقباً جهت دستورات لازم تقدیم خواهد شد.
    در ضمن کارشناسان مرکز ملی رقابت آمادگی همکاری با ستاد تنظیم بازار جهت هماهنگی در اجرای دستورالعمل تقدیمی را دارند.

    متن کامل دستورالعمل پیشنهادی شورای رقابت برای قیمت گذاری خودروهای انحصاری نیز در ادامه آمده است.

    قیمت خودرو

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

    سلام خدمت مخاطبين سایت سرگرمی در اين پست مطالبی با ارزش و خواندنی قرار داده ایم امیدواریم با مطالعه آن نهایت استفاده را ببرید

    اگر از اين پست لذت برديد و خوشتون امده در صفحات اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد تا ديگران هم استفاده کنند.

    و همچنين خواهشمنديم با نظرات و پيشنهادات خود ما را ياري بفرماييد

    با گذاشتن نظر در قسمت دیدگاه ها می توانید ما را در بهتر شدن یاری کنید

    اخیراً پتنت جدید توسط مایکروسافت ثبت شده که نشان می‌دهد کمپانی ردموندی قصد دارد از سیستم USB-C مغناطیسی برای تبلت‌های سرفیس پرو بعدی استفاده نماید. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به آسانی و سرعت بیشتری گجت‌ها را به درگاه تبلت متصل نمایند.

    تبلت سرفیس پرو 6 از ویژگی سرفیس کانکت انحصاری این شرکت بهره می‌برد اما برای تبلت سرفیس گو، درگاه USB-C درنظر گرفته شده و بر اساس پتنت جدید مایکروسافت به نظر می‌رسد از این پس چنین سیستمی برای تمامی تبلت‌های سری سرفیس پرو انتخاب شود.





    این پتنت که توسط سازمان جهانی مالکیت فکری در خرداد ماه امسال ثبت شده، در واقع مکانیسم اتصال فعال مغناطیسی نام گرفته است.

    در این پتنت، یک کابل USB-C به نمایش گذاشته می‌شود که در اطراف آن، آهنربا‌هایی تعبیه شده است. داخل حفره‌ی درگاه تبلت، خاصیت مغناطیسی دارد و بدین شکل کاربر می‌تواند به راحتی کابل را نزدیک درگاه رها کند. پس از این اتفاق، کابل به صورت اتوماتیک به درگاه وصل می‌شود و سر جای درستشان قرار می‌گیرد.

    بدین ترتیب دیگر نیازی نیست کاربر دقت و فشار زیادی برای تبلت‌هایش در نظر بگیرد. حتی ممکن از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به این تبلت‌ها جلوگیری شود.

    گفته شده که اگر حتی یک کابل USB-C معمولی هم به درگاه مذکور متصل شود هم خاصیت مغناطیسی درگاه، موجب می‌شود که کابل را محکم در جای درستش نگاه دارد.

    این سیستم که در ابتدا توسط کمپانی کوپرتینویی برای درگاه تاندربولت لپتاپ‌هایش برگزیده شده بود، می‌تواند وارد شدن آسیب به کابل و درگاه جلوگیری کرده و عمر آن را بالا ببرد.

    البته پیش از این نیز در برخی دستگاه‌ها چنین پورت‌هایی در نظر گرفته شده اما اولین بار است که کمپانی ردموندی پتنتی در این زمینه منتشر می‌کند و علاقه خود را به این قابلیت نمایان می‌کند.

    البته هنوز این مسئله تنها در حد پتنت باقی مانده و معلوم نیست از این تکنولوژی در تبلت‌های بعدی سری سرفیس پرو استفاده شود اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، کاربران از آن استقبال خواهند کرد.

    شما مخاطبين عزيز سايت با مراجعه به سایت سرگرمی از اين پس با مراجعه به وب سايت ما مي توانيد جديد ترین مطاب را مطالعه کنید و از خواندن ان ها لذت ببريد

    وچنانچه انتقادي به سايت ما داشتيد مي توانيد در قسمت نظرات ما را در جريان بگذاريد

    سایت سرگرمی

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت سرگرمی محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
طراحی و کدنویسی : رضا دلیر